Hyuindai Kona
Премиум електромобил Audi E-tron
Новата ера в електромобилите е вече тук. Запознайте се с Audi e-tron®, единственият електрически SUV. С достатъчно пространство за ежедневни нужни, възможности за дълги разстояния и мощни характеристики с задвижване на четирите колела Quattro® – нещо повече от електрическа кола. Това е Audi, задвижвано от електричество.
5.5 s
ускорение от 0 до 100 км/ч
328 км
пробег с едно зареждане
402 к.с.
мощност
Необикновен дизайн – подходящ за всички нужди
There’s a familiarity to its look which is a deliberate effort, Audi don’t want to scare off its current customers so there’s no gull-wing doors or cab-forward profile, but that said aerodynamics still play a big part in the shape of the car. Those aforementioned virtual door mirrors for example boast a best in SUV class drag coefficient of 0.28 (for more information on these, check out our video review of the e-tron and interview with Product Manager Chris Batty). The inlets in the front bumper direct air past the wheels, which have been aerodynamically optimised by the way, while plastic louvres hidden behind the grille stay closed when additional cooling air isn’t required. They’ve even used aerodynamic screw fixings on the fully enclosed underbody.
Other more noticeable EV styling elements include the two ports positioned on each of its front wings (AC and DC charging access on driver’s side, AC charging access on passenger side). Audi tells us it’s a first on EV cars and from first-hand experience it’s a really useful touch. The way the covers propel smoothly downwards at the touch of a button is pretty cool, too.
The octagonal front grille and air intakes, horizontal light signature integrated into the headlights, the wide light strip connecting Audi’s distinctive LED rear lights and badging are also unique to the e-tron. Talking of which the ‘55’ in 55 quattro is Audi’s designation for cars with 333-408bhp and its famed four-wheel-drive system. One would assume varying power outputs will be along shortly, but the product manager remained tight lipped on this subject. Combined with distinctive SUV design cues with wrap-around shoulder line, Quattro blistered wheel arches, long roof spoiler and pronounced D-pillars, it’s a good-looking electric vehicle, that’s also very Audi.
Технически спецификации
Lorem Ipsum е елементарен примерен текст, използван в печатарската и типографската индустрия. Lorem Ipsum е индустриален стандарт от около 1500 година, когато неизвестен печатар взема няколко печатарски букви и ги разбърква, за да напечата с тях книга с примерни шрифтове. Този начин не само е оцелял повече от 5 века, но е навлязъл и в публикуването на електронни издания като е запазен почти без промяна. Популяризиран е през 60те години на 20ти век със издаването на Letraset листи.
Дължина | Стойност |
Височина | Стойност |
Обем на багажник | Стойност |
Мощност | Стойност |
Електромотор | Стойност |
Вид на батерията | Стойност |
Капацитет | Стойност |
Волтаж | Стойност |
Трансмисия | Стойност |
Задвижване | Стойност |
В случай, че желаете да разберете повече за този модел електромобил можете да разгледате официалният уеб сайт.